Ώστε έτσι, λοιπόν: ειρήνη!

Ώστε έτσι, λοιπόν: ειρήνη!

Ώστε έτσι, λοιπόν: ειρήνη!
Σε ποιον απευθύνουν αυτή την έκκληση;
Σε όλους!
Σε όλους θα πει σε κανέναν. Και κυρίως δεν την απευθύνουν σε αυτόν που μπορεί να την φέρει σταματώντας την εισβολή, τους βομβαρδισμούς, τα εγκλήματα κατά των αμάχων.
Και αυτός ο εισβολέας έχει όνομα: Ρωσία.
Είναι ντροπή για αριστερούς ανθρώπους να κρύβονται πίσω από φαιδρά προσχήματα για να μην πουν το προφανές. Όταν κάποια χώρα εισβάλει σε μια άλλη, η χώρα που την υφίσταται, αντιστέκεται, κι εμείς είμαστε κατά του εισβολέα (τον ονοματίζουμε, διάολε!) και συμπαραστεκόμαστε στο θύμα (το ονοματίζουμε, διάολε!).
Αυτή η σούπα, υπέρ της ειρήνης γενικά, αποφεύγοντας να πει τα ελάχιστα, δεν προάγει κάποιον φιλειρηνισμό, προσβάλει τα θύματα και εκθέτει τους ίδιους.
Όχι, δεν θα πάρουμε!

Σχετικά άρθρα

Προσθήκη νέου σχολίου

Αποστολή

Τεύχη

Τις συναλλαγές με το Books' Journal διασφαλίζει η Alpha Bank

Image