Πέθανε, σε ηλικία 65 ετών, ο δημοσιογράφος Βαγγέλης Καργούδης, από γαστρορραγία. Διατηρούσε την πρωινή εκπομπή "Χωρίς ζάχαρη" στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 984. Ήταν ένας από τους δημοσιογράφους που είχε υπογράψει το κείμενο "Νέα αρχή με ανοιχτά ΜΜΕ". Βιογραφικές και άλλες πληροφορίες σε επόμενη δημοσίευση.
Προσθήκη νέου σχολίου